Çarşamba, Nisan 12, 2006

Çalışan vatandaşın güncesi-2

Bu "iş"te yalnızlık var..
Israrla tek başına olmanı istiyorlar. Yalnızlıkla başetmen gerekiyor.(ama umurlarında da değil başedemezsen). Çünkü beraber olsak, biliyorlar böyle paşa paşa gelmeyeceğimizi...
Bugün yemek yiyoduk, bi baktım masadaki herkes bir ay içinde evlenme planları yapıyor.. bi tek ben varmışım yalnız, plansız.. Gökhan "sen de yavaştan evlenmeyi düşün" dedi.. Oldu! "Arkadaşlar! bir saniye yemeğe ara verin de beni dinleyin: evlenmek isteyip de eş bulamayan varsa ben boşum! işe başladım ya, o yüzden...sonuçta siz de benim gibi işe yeni başladıysanız, neden olmasın? Onur Berk.. yaşam dostunuz! hehehe!
Bu bana öyle söyleyince ben de onu onun silahıyla vurdum:"olm sen önce bi askerliğini yap!" daha askere gitmeden gelmiş işe başlamış, utanmadan bi de evlenecem diyo.. herşeyin bi sırası var ama di mi?

Off..Önceden hiç bu kadar ciddi sinir olmazdım bu işlere.

1 Comments:

At 2:22 ÖS, Blogger onurberk said...

Cem yılmaz'ın söylediklerinden tabi ki kendisi sorumludur. :) Fakat şu da var ki:"Öznel bilinç kendi kendine oluşmaz.Onu oluşturan şey şartlardır,olaylardır." L.Althusser

 

Yorum Gönder

<< Home